Suunnitelman edistyminen

 Julkaisin täällä aiemmin suunnitelmani ja nyt voisi olla aika katsoa, miten se on toteutunut.


Näyttäsi siltä, että olen aikataulussa osittain, sillä kirjoitin juuri työsopimuksen uuteen työpaikkaan! Uusi työ on samaa alaa, jota opiskelen, joten siltä osalta olen täysin aikataulussa. Palkka kuitenkin jää vielä vanhan palkkani alapuolelle, mutta se ei haittaa ollenkaan, sillä teen 80 % työaikaa ja saan aluksi harjoittelijan palkkaa toukokuun loppuun asti. Toivon mukaan harjoittelun päätteeksi saisin jatkaa työssä vakituisesti ja täyspäiväisesti. 

Tuon työpaikan ansiosta en varmaankaan saa tutkintoa ihan kahdessa vuodessa niin kuin olin suunnitellut. Tällä hetkellä se ei kuitenkaan haittaa, sillä olen niin iloinen tuon työpaikan saamisen johdosta. Sitä paitsi, saattaa hyvin olla, että tuo työpaikka jää ihan pysyväksi. Ainakin yrityksen sisällä on mahdollisuus kehittyä vaikka kuinka pitkälle.

Tuon harjoittelijan palkan avulla saan säästettyä ainakin 500 € kuussa heti tammikuusta lähtien, joten säästämisessäkin olen aikataulussa.


Kommentit